Általános Szerződési Feltételek és Felhasználói tudnivalók!
Fontos! Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el ezt a dokumentumot és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és magára nézve kötelező jelleggel elfogadja. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségen állunk rendelkezésére.
Jelen dokumentum lényeges tartalmi elemei az alábbiak szerint határozható meg:
- Üzemeltetői adatok ismertetése
- Rendelési információk ismertetése
- A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
- Rendelés lépéseinek bemutatása
- A megrendelt termék / házhoz szállítási díjának ismertetése
- Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
- Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
- Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
- Jótállásra és szavatosságra vonatkozó információk, tudnivalók
- Adatbeviteli hibák (félrekattintás) kezelés
- Az elállási jog ismertetése
- Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
- Adatkezelési információ
Üzemeltetői adatok:
Cégnév: Specialmilitary Korlátolt Felelősségű Társaság
Ügyvezető igazgató: Szoboszlay Tibor
Székhely: 1087 Budapest, Festetics u. 4.
Adószám: 14586037-2-42
Cégjegyzék szám: 01-09-910634
Statisztikai számjel: 14586037-4719-113-01
Működési engedély szám: 05-4934/2010
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség:
Telefonos elérhetőség: +36/70-291-2079
Termékeink on-line, telefonon, e-mailben, házhoz szállítással megrendelhetőek vagy üzletünkben
nyitvatartási időben megvásárolhatóak.
Üzletünk nyitva tartása (1087 Budapest, Festetics u. 4.):
Hétfő-Péntek: 10:00 - 18:00
Szombat-Vasárnap: zárva
Elektronikus elérhetőség:
Telefonos elérhetőség: +36/70-291-2079
A termékekre vonatkozó megjelenített árak:
- fogyasztók esetében tartalmazzák a törvényben előirt 27%-os ÁFA-t.
- nem tartalmazzák a házhoz szállítási díját, melyet – rendelési értéktől függően – a rendelés véglegesítése előtt közlünk olyan módon, hogy Ön annak ismeretében dönthessen a szolgáltatás igénye vétele felől.
Rendelési információk, az elektronikus szerződéskötés lépései
A vásárlási folyamattal létrejövő egyedi szerződés ráutaló magatartás útján kerül megkötésre. Nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, kivéve azokat az adatokat, amelyeket a megrendelés során automatikusan archiválásra kerülnek.
A megrendelés feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása hétfőtől péntekig 10 és 16 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.
A megrendelésről visszaigazoló e-mailt küldünk vásárlóinknak. Általános teljesítési határidő,a visszaigazolástól számított 7 munkanapon belül.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget a termékek technikai jellemzőinek a beszállító érdekkörében felmerülő előzetes bejelentés nélküli, vagy egyéb külső, elháríthatatlan okok miatt bekövetkező előzetes bejelentés nélküli változásai miatt.
A teljesítés lehetetlenné válása esetén fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében, amely esetben az előre kiegyenlített vételár visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetés követően, kifejezett elfogadás esetén kerülhet sor!
Rendelés menete:
A vásárlás menete:
• a kívánt terméknél válassza ki a mennyiséget, majd a mellette található "kosárba tesz" gombbal behelyezheti azt kosarába
• a kosár tartalma ekkor megjelenik, mutatva a bevásárlókosara tartalmát
• ugyanitt a "megrendeléshez kattintson ide" linkre kattintva jut el a rendelés összesítő oldalra
• az összesítő oldalon ellenőrizheti, igény esetén módosíthatja, végül elküldheti rendelését
A megrendelt termék és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja :
A számlát és az esetleges jótállási jegyet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Fogyasztók esetén, a fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Futárnak készpénzes kiegyenlítés: a rendelés értékét a csomag átvételekor a kézbesítést végző futárnak egyenlíti ki.
Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése:
A szállítási díj minden esetben 1790 Ft.
Az árak a 27% Áfá-t tartalmazzák!
Az ország egész területére szállítunk.
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:
Át nem vett, visszaküldött csomagok újra küldését kizárólag a csomag, illetve szállítás ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Szavatossági és jótállási igény:
Az általunk értékesített terméket jótállási jeggyel, ennek hiányában nyugtával vagy számlával, továbbá minden esetben a tartozékaival együtt áll módunkba átvenni a minőségi kifogás elintézése céljából.
A fogyasztó jótállási jogait a Ptk. 248.§-a, illetve az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, szavatossági jogait pedig a Ptk. 305-311/A. §-ai határozzák meg.
. Amennyiben a termékre jótállást vállaltunk, abban az esetben a fogyasztó a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálathoz is fordulhat a kijavítás iránti igényével. Az üzletünkben bejelentett minőségi kifogásról jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek másolatát a fogyasztónak átadjuk. A későbbi ügyintézés során a másolati példányt legyen szíves magával hozni vagy részünkre megküldeni.
Kötelező jótállás esetén a jótállási idő legalább egy év. A vásárló a jótállási igényét érvényes jótállási jeggyel, szavatossági igényét nyugtával vagy számlával érvényesítheti. Kérjük, hogy a jótállási jegyen kívül a nyugtát vagy számlát is szíveskedjen megőrizni az eredményes ügyintézés érdekében.
A termék meghibásodása esetén a fogyasztó elsősorban a termék kijavítását kérheti. Amennyiben a kijavítás a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség, vagy értékcsökkenés nélkül nem lehetséges, abban az esetben a csereigény megalapozott. Amennyiben a javíthatatlan árut nem tudjuk megfelelő határidőn belül azonos típusú hibátlan készülékre kicserélni, abban az esetben a fogyasztó árleszállítást kérhet, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba esetén nincs helye elállásnak. Kötelező jótállás esetében, ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, üzletünk köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Jogosnak minősített jótállási vagy szavatossági igény esetén törekednünk kell arra, hogy kijavítást vagy a cserét legfeljebb 15 napon belül elvégezzük. Rajtunk kívül álló okokból egyes esetekben előfordulhat, hogy a kijavított terméket csak 15 napon túl tudjuk a fogyasztónak átadni. Nem számít bele az elévülési (jótállási vagy szavatossági) időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási, szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik. Kötelező jótállás esetében a rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket az üzemeltetés helyén kell megjavítani.
Kérjük, hogy a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül szíveskedjen azt üzletünknek bejelenteni.
Felhívjuk a figyelmet a gyártó által biztosított jótállási jegyekben, illetve használati-kezelési útmutatóban foglaltakban foglaltak áttanulmányozására és betartására!
Hibás teljesítés esetén a szavatosságra vonatkozó fogyasztói igényeket a „49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről” alapján intézzük.
A jótállási idő elteltével, illetve fogyasztói szerződés esetében a teljesítést (vásárlást) követő hat hónapon túl a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, azaz a szavatossági igénye megalapozottságát!
Szavatossági igény a vásárlást követő 2, tartós használatra rendelt fogyasztási cikkek esetében 3 éven belül érvényesíthető, ha a meghibásodás hibás teljesítésből ered.
Adatbeviteli hibák (félrekattintás) kezelése
Kérjük, minden esetben figyelmesen tanulmányozza a rendeléséről kapott visszaigazoló e-mailt.
A visszaigazolás tartalmazza a megrendelt termékek azonosítóját, megnevezését, mennyiségét, mennyiségi egységét, vételárát, a szállítási díjat, és a rendelés végösszegét.
Amennyiben úgy észleli, hogy tévedésből vagy téves tartalommal küldte meg a szerződés megkötésére irányuló nyilatkozatát, úgy a rendelés feldolgozása előtt lehetősége van rendelését lemondani, írásban, telefonon vagy személyesen. A feldolgozás megkezdéséről automatikus e-mail formájában értesítést küldünk. A feldolgozás megkezdése után, a fogyasztó elállási jogát gyakorolhatja.
Elállás joga
Felhívjuk a figyelmet, hogy az alábbiak kizárólag a fogyasztói szerződések esetében alkalmazandóak!
A távollévők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Írásbeli megerősítés hiányában jogosult a fogyasztó a termék kézhezvételétől számított három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a Specialmilitary Kft. azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
Ilyen esetek az alábbiak:
• Olyan termék esetén, melynek ára a pénzpiac Specialmilitary Kft. által nem irányítható ingadozásától függ.
• A termék kifejezetten a fogyasztó személyéhez kötött, illetve a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottuk elő, természeténél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okokból) nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó.
• Hang, illetve képfelvétel, vagy számítógépi szoftver esetén, ha a csomagolását a fogyasztó felbontotta.
A Specialmilitary Kft. a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, telefonon, vagy személyesen. A vállalkozás és a fogyasztó közötti áruvásárlási szerződéstől az utóbbi 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. A Vásárló köteles 14 napon belül visszajuttatni az árut a Specialmilitary Kft részére. Az elállást, illetve felmondást követő 14 napon belül kell a vállalkozásnak visszatérítenie a vételárat - illetve a szolgáltatás ellenértékét -, beleértve a fuvarozási költséget is. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Specialmilitary Kft. a vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát és a termék kiszállításának költségeit. A Specialmilitary Kft. által lefolytatandó ügyintézés, illetve adózási kötelezettségei teljesítésének megkönnyítése érdekében kérjük, hogy elállási joga gyakorlása során a termékkel együtt szíveskedjék a vásárlás tényét, illetve a termék vételárát tartalmazó számlát is visszaküldeni. Ennek hiánya az elállási jog gyakorolhatóságát nem befolyásolja, de amennyiben kérésünknek eleget tesz, jelentősen megkönnyíti a munkánkat. Segítő közreműködését előre is megköszönjük!
Adatkezelés
A webáruház használata során a Specialmilitary Kft. a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az a Specialmilitary Kft. alvállalkozója. (pl.: futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez).
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat a Specialmilitary Kft. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére.
A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. Áruházunk böngészésével elfogadja, hogy az oldalunk sütiket használ.
A megrendelés folyamán rögzített adatokat a Specialmilitary Kft. megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán magadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a Specialmilitary Kft. bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az
e-mail címen.
A webáruház oldalainak böngészésével, megrendelésének rögzítésével elfogadja a Specialmilitary Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
A jelen általános szerződési feltételekben és tájékoztatásban nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv (Ptk.), a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, valamint az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.